ارز دیجیتال نئو (NEO) چیست؟

ترید اتوماتیک با هوش مصنوعی ربات آربیتراژ GHOODA ربات قطعا سودده

ارز دیجیتال نئو (NEO) چیست؟

۴ بازديد

ارز دیجیتال نئو در سال ۲۰۱۴ توسط شرکت OnChain راه‌اندازی شده است. بنیان‌گذاران نئو معتقدند که با به‌کارگیری تکنولوژی بلاک چین می‌توانند، اقتصاد هوشمند را به مرور در جوامع جهانی ترویج دهند.

در حقیقت کشور سازنده‌ نئو چین است، اما در برخی از موارد به دلیل شباهت زیادی که با اتریوم دارد، اتریوم چینی نیز نامیده می‌شود. موقعیت و جایگاه نئو در جهان امروز از ویژگی‌ها و قابلیت‌های منحصر به فرد آن نسبت به سایر ارزهای دیجیتال نشات می‌گیرد. با ما همراه باشید تا در مورد این ارز بیشتر بدانید.


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


ارز نئو

«نئو» یک شبکه‌ مستقل و ارز دیجیتال چینی است که با استفاده از تکنولوژی «بلاک چین» ساخته شده است. جالب است بدانید که نئو در ابتدای کار یعنی از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ «انت شیرز» (AntShares) نامیده می‌شد. دا هونگفی و اریک ژآنک بنیان‌گذاران اصلی ارز دیجیتال نئو، با به‌کارگیری شبکه‌ بلاک چین و قراردادهای هوشمند قصد دارند تا دارایی‌های دیجیتال را در جوامع مختلف ترویج دهند.

این تیم در آینده‌ای نه چندان دور بستری را برای شما فراهم خواهد کرد تا بتوانید با استفاده از شبکه‌ اختصاصی نئو از مزایای اقتصاد هوشمند بهره‌ ببرید. دستیابی به اقتصاد هوشمند زمانی امکان‌پذیر است که بین دارایی‌ دیجیتال، هویت دیجیتال و قرارداد هوشمند ارتباط معقولی برقرار باشد.

زمانی که شما در این شبکه سرمایه‌گذاری می‌کنید، علاوه بر توکن اصلیِ نئو، از توکن GAS هم بهره‌مند خواهید شد. پس می‌توان گفت که کاربردهای هر توکن با دیگری متفاوت بوده و توکن نئو نشان‌‌دهنده‌ میزان سهام شما در شبکه‌ بلاک چین است.

در حقیقت شما با استفاده از این توکن می‌توانید بلاک‌های جدید بسازید و شبکه را مدیریت کنید. از سوی دیگر توکن GAS به کاربرانی تعلق می‌گیرد که توکن نئو را خریداری کرده‌اند، به بیان ساده‌تر می‌توان توکن GAS را سودی در نظر گرفت که به‌عنوان حق استفاده از شبکه در اختیار شما قرار می‌گیرد.

برای درک بهتر موضوع به این مثال توجه کنید؛ حتما تا به حال با سیستم‌های بانکی سروکار داشته‌اید و می‌دانید که برخی از آن‌ها ماهیانه یک مبلغ مشخص را به‌عنوان سود برای شما در نظر می‌گیرند.

در نتیجه توکن GAS درست همانند سودی است که شما به‌صورت ماهیانه از بانک دریافت می‌کنید. تعداد هر کدام از توکن‌‌های نئو و GAS به‌صورت جداگانه ۱۰۰ میلیون واحد است، این نکته را هم در نظر بگیرید که توکن‌های نئو به هیچ عنوان قابل تقسیم نیستند و کوچک‌ترین واحد آن‌ها ۱ در نظر گرفته می‌شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.