فناوری های مورد نیاز برای تکنولوژی متاورس کدامند؟

ترید اتوماتیک با هوش مصنوعی ربات آربیتراژ GHOODA ربات قطعا سودده

فناوری های مورد نیاز برای تکنولوژی متاورس کدامند؟

۶ بازديد

رویایی که این روزها همه‌ی ما از واژه‌ی «متاورس» (Metaverse) داریم و در بازی‌ها، فیلم‌های سینمایی و کتاب‌های مختلف از آن صحبت می‌شود، نیازمند یک سری فناوری‌های پیشرفته و بدیع است که شاید هنوز بسیاری از آن‌ها اختراع نشده‌اند.

با این حال در سال‌های اخیر شاهد ظهور پیشرفت‌هایی در این زمینه بودیم که بیش از پیش ما را به این رویا نزدیک‌تر کرده است.


برچسب ها: ربات آربیتراژ و ربات آربیتراژ قطعا سودده و  ثبت نام ربات آربیتراژ و سفارش ساخت ربات فارکس و ساخت ربات معامله گر بورس و ساخت ربات معاملاتی و طراحی ربات تریدر و ربات فارکس رایگان و برنامه نویسی ربات فارکس و آموزش ساخت اکسپرت فارکس و ساخت ربات معامله گر با پایتون و دانلود ربات معامله گر فارکس و خرید ربات تریدر فارکس و ربات فارکس خودکار و ربات معامله گر بورس رایگان و آموزش ساخت ربات معامله گر فارکس و دانلود ربات معامله گر بورس ایران و ربات معامله گر آلپاری و ربات فارکس برای اندروید و ربات سود ده فارکس و ربات سود ده بورس ایران و اکسپرت سود ده فارکس و اکسپرت سود ده بورس ایران


از همین رو قصد داریم در ادامه‌ی این مقاله در مورد چند فناوری مورد نیاز برای متاورس که در حال حاضر هم آماده‌ی استفاده و بهره‌برداری هستند، صحبت کنیم. همچنین به برخی از چالش‌های مهم پیش روی متاورس نیز اشاره خواهیم کرد. همراه ما باشید.

 

متاورس چیست؟

 

متاورس به دنیایی مجازی گفته می‌شود که کاربران می‌توانند با استفاده از ابزارهایی مثل عینک‌ واقعیت مجازی وارد آن شده و در دنیای دیجیتال یک زندگی جدید را تجربه کنند.

متاورس به دنیایی مجازی گفته می‌شود که در آن برای شرکت در یک کنسرت موسیقی یا قدم زدن در پارک نیازی به حضور فیزیکی در دنیای واقعی ندارید.

به عبارت دیگر در متاورس هر فرد کنترل یک شخصیت مجازی را برعهده خواهد گرفت و می‌تواند این شخصیت مجازی را به هر جای این دنیای مجازی که دلش خواست ببرد، لباس‌ها و ظاهر شخصیت خود را به دلخواه خود تغییر دهد و با سایر شخصیت‌های مجازی ساکن آن ارتباط برقرار کند.

قبلاً در جریان دو مقاله‌ی جداگانه به طور مفصل در مورد متاورس و تاریخچه‌ی آن صحبت کرده و حتی در مورد تاثیر متاورس روی بازار ارزهای دیجیتال و اقتصاد جهانی نیز بحث کرده‌‌ایم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.