رشد یونی سواپ در بخش دیفای؛ آیا می‌تواند رتبه اول را کسب کند؟

ترید اتوماتیک با هوش مصنوعی ربات آربیتراژ GHOODA ربات قطعا سودده

رشد یونی سواپ در بخش دیفای؛ آیا می‌تواند رتبه اول را کسب کند؟

۹ بازديد

داده‌های منتشرشده بیانگر آن است که درآمد یونی سواپ (Uniswap) اخیراً از ۱ میلیون دلار فراتر رفته که نشان‌دهنده رشد قابل توجه و محبوبیت آن در بخش دیفای است. افزایش درآمد که ناشی از افزایش فعالیت کاربران است، یونی سواپ را در ردیف صرافی‌های غیرمتمرکز شاخص (DEX) قرار می‌دهد.

افزایش ۱۶.۵ درصدی کاربران فعال روزانه به این موفقیت کمک می‌کند و انتظار می‌رود راه‌اندازی آتی نسخه اندروید یونی سواپ کاربران بیشتری را جذب کند و بر نقدینگی و رشد کلی شبکه تأثیر مثبت بگذارد.

با این حال، علی‌رغم رشد چشمگیر درآمد، کاهش قابل توجهی در رشد شبکه و تعداد تغییرات کد یونی سواپ وجود دارد که نشان‌دهنده چالش‌های بالقوه در حفظ پیشرفت است.

با ۱۰ هزار تومان ترید رو شروع کن!

تو ارز پلاس میتونی فقط با ۱۰ هزار تومان و با کارمزد صفر، همه ارزهای دیجیتال رو ترید کنی! 

شروع

توکن یونی سواپ (UNI) که در حال حاضر با قیمت ۵.۳۵ دلار معامله می‌شود، طی ۲۴ ساعت گذشته افزایش قیمت جزئی را تجربه کرد. سرعت رو به رشد معاملات UNI نشان‌دهنده افزایش حرکت بین آدرس‌ها است که به طور بالقوه‌ای می‌تواند بر رشد و آینده آن تأثیرگذار باشد.

از آنجایی که یونی سواپ با چشم‌انداز جذب کاربران و پروژه‌های بیشتر مواجه است، مدیریت دقیقی را برای ایجاد تعادل بین رشد، امنیت و تجربه کاربر در فضای رقابتی دیفای، لازم خواهد داشت.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.