بزرگترین شرکت بازی‌های تخته‌ای و کارتی چین به‌دنبال خرید ۱۰۰ میلیون دلار…

ترید اتوماتیک با هوش مصنوعی ربات آربیتراژ GHOODA ربات قطعا سودده

بزرگترین شرکت بازی‌های تخته‌ای و کارتی چین به‌دنبال خرید ۱۰۰ میلیون دلار…

۶ بازديد

فهرست عناوینبزرگترین شرکت بازی‌های تخته‌ای و کارتی چین، Boyaa Interactive، قرار است 100 میلیون دلار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) و استیبل‌کوین‌ها هزینه کند. طبق گزارش منتشر شده پیشنهاد خرید ارزهای دیجیتال در انتظار تایید سهامداران شرکت است. در صورت تایید، این شرکت قرار است طی 12 ماه آینده […]

بزرگترین شرکت بازی‌های تخته‌ای و کارتی چین، Boyaa Interactive، قرار است 100 میلیون دلار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) و استیبل‌کوین‌ها هزینه کند.

طبق گزارش منتشر شده پیشنهاد خرید ارزهای دیجیتال در انتظار تایید سهامداران شرکت است.

در صورت تایید، این شرکت قرار است طی 12 ماه آینده دارایی‌های دیجیتال را خریداری کند. بخش قابل توجهی از وجوه به خرید بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) که بزرگترین ارزهای دیجیتال شده بر اساس ارزش بازار هستند، اختصاص می یابد. Boyaa قصد دارد 45 میلیون دلار به هر یک از این دو دارایی اختصاص دهد (در مجموع 90 میلیون دلار) و 10 میلیون دلار دیگر برای خرید استیبل کوین تتر و USDC هزینه کند.

خبرهایی که در این سایت مشاهده می کنید، از سایت های معتبر خبری جمع آوری شده اند. لذا تا جایی که امکان دارد از منابع اصلی استفاده می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.